جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

زندگینامه دکتر حامد یزدیان

دکتر حامد یزدیان در سال 1357 در شهر اصفهان چشم به جهان گشود. تحصیلات دوران راهنمایی و متوسطه خود را در دبیرستان شهید اژه‌ای اصفهان (از مدارس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ) پشت سر گذاشت و با معدل 19.6 از دبیرستان فارغ التحصیل شد. پس از آن در کنکور سراسری سال 1375 با رتبه 214 رشته ریاضی وارد رشته مهندسی عمران دانشگاه صنعتی اصفهان شد. پس از آن در سال 1379 در رشته مهندسی عمران آب دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل شد.
پس از فارغ التحصیلی در شرکت آب منطقه ای اصفهان به عنوان کارشناس طرح سد و تونل کوهرنگ سه مشغول به فعالیت شد و پس از کسب سالها تحربه کاری و سیاستگذاری در این زمینه به منظور تکمیل تحصیلات خود در حوزه آب، مجددا در سال 1387 در رشته مهندسی عمران آب و با موضوع مدیریت منابع آب به ادامه تحصیل در دانشگاه تهران مشغول شد و پس از فارغ التحصیلی از سال 1397 به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان در رشته مهندسی عمران آب مشغول به فعالیت شد و تا کنون 19 مقاله علمی در مجلات و کنفرانس های معتبر در حوزه مدیریت منابع آب منتشر کرده است. در طول سالهای تحصیل و پس از آن هم به صورت مستمر در شرکت‌های مختلف فنی و مهندسی از جمله شرکت مهندسی مشاور طرح و توسعه کارآور و شرکت آتیه سازان مهر آپادانا در حوزه آب و انرژی به عنوان مشاور مشغول به فعالیت بود. همچنین همکاری با اندیشکده آب، محیط زیست، کشاورزی و امنیت غذایی در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و انجام پروژه های پژوهشی متعدد با شرکت مدیریت منابع آب ایران، موسسه تحقیقات آب، اتاق صنایع و معادن، بازرگانی و کشاورزی و شرکت آب منطقه ای اصفهان از جمله دیگر فعالیتهای پژوهشی ایشان است. همچنین از سال 1400 در تهیه بسته راهکارهای احیای زاینده رود با استانداری اصفهان وارد همکاری شد و به عنوان یک یاز اعضای فعال کارگروه های تخصصی احیای زاینده رود مشغول به خدمت شد.
همزمان با فعالیتهای علمی و مهندسی از ابتدای دوران دبیرستان تا هم اکنون در حوزه های فرهنگی و سیاسی در تاسیس یا ادامه فعالیت محموعه های مختلف از جمله مجمع فرهنگی شهید اژه‌ای، جامعه اسلامی دانشجویان، تشکل رویش نیروهای انقلابی و برخی دیگر از مجموعه های فرهنگی و سیاسی نقش فعالی داشته و هم اکنون نیز به عنوان دبیر تشکل رویش نیروهای انقلابی اصفهان مشغول به فعالیت است.

 

0:00
0:00